Celjski sajam prošle godine s padom prihoda i dobiti

Bez autora
Jul 26 2025

Tvrtka Celjski sajam prošle je godine ostvarila 3,4 milijuna eura prihoda, odnosno otprilike četvrtinu manje nego godinu prije, a neto dobit pala je za trećinu na 29.300 eura.

Kako je tvrtka rekla, 2024. bila je zahtjevnija od 2023., što je rezultat specifične strukture događanja u pojedinim godinama.

Neki od njihovih većih sajmova održavaju se svake dvije godine, što znači da u određenoj godini nemaju isti broj ključnih događanja kao godinu prije. Osim toga, prošle su godine još uvijek osjećali posljedice većih troškova energije i materijala, što je utjecalo na troškovnu stranu poslovanja, rekla je za STA Nina Ermenc Pangerl, predsjednica uprave Celjskog sajma.

Unatoč tome, prema njezinim riječima, prošle su godine uspješno održali devet sajamskih događanja, koja su zajedno privukla više od 100.000 posjetitelja i više od 1000 izlagača iz Slovenije i inozemstva. To potvrđuje da sajmovi u Celju i dalje ostaju važna poslovna platforma, naglasila je.

Ove godine održat će se 11 sajamskih događanja, od kojih je nekoliko u prethodnim godinama pokazalo veliki potencijal za rast - posebno u području industrije, održivih rješenja, turizma i lokalne samodostatnosti.

Planiraju približno četiri milijuna eura prihoda i pozitivnu dobit. „Naš cilj nije samo stabilno poslovanje, već i postupni rast i širenje sadržaja koji će privući nove ciljne skupine i tvrtke budućnosti. Prije svega, naš je cilj doprinijeti razvoju gospodarstva u Sloveniji“, naglasila je Ermenc Pangerl.

Dodala je da su ove godine poduzeli i nekoliko većih ulaganja. Među njima je istaknula modernizaciju sajamske infrastrukture, nadogradnju digitalnog sustava upravljanja događajima, poboljšanje ponude za izlagače, proširenje požarnih stubišta u kongresnom centru i ulaganja u nove proizvode.

Ukupnu vrijednost ulaganja procijenila je na 800.000 eura. Njima žele doprinijeti poboljšanju korisničkog iskustva i dugoročnoj učinkovitosti tvrtke.

Tvrtka je primijetila da sajmovi ponovno dobivaju na važnosti i globalno i u Sloveniji. Posebno raste važnost regionalnih sajmova. Tvrtke ih sve više prepoznaju kao glavni kanal za umrežavanje, predstavljanje svojih proizvoda i usluga te pronalaženje novih ideja, poslovnih prilika i osoblja.

Sajmovi postaju mjesto gdje se u vrlo kratkom vremenu mogu stvoriti mnoge nove veze i prilike, rekla je Ermenc Pangerl.

Zadovoljna je činjenicom da se povećava i udio mladih posjetitelja. Prema njezinim riječima, mnogi od njih su otkrili da im sajmovi omogućuju da se brzo upoznaju s najnovijim trendovima u industriji, uče od stručnjaka i uspostave važne kontakte za svoju budućnost.

Uvjerena je i da će važnost sajmova u nadolazećim godinama samo rasti - kao jedinstvene platforme, jer digitalni alati ne mogu zamijeniti fizički kontakt, povjerenje i osobne dojmove.

Za sljedeću godinu na Celjskom sajmištu planirano je jedanaest sajamskih događaja. Međunarodni industrijski sajam postat će godišnji događaj, a planiran je i novi glazbeni sajam.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik